tisdag 14 augusti 2012

Nu är det 1år sedan

Min älskade hund 
Walle 

fick lämna mig
på grund av sjukdom.
I ljust minne bevarad.

Jag saknar honom enormt!

Men
Livet går vidare så jag får minnas alla roliga dagar tillsammans
med honom.

I morgon skall jag bjuda på smörgåstårta.
hemlagad
Hoppas den blir god.
Då kommer min yngsta dotter o hennes kille
o en del vänner o det skall bli jättekul.
Det var jättelänge sedan jag hade så mkt besök på en o samma dag.
Annars så händer just inte så mkt i min varag.
Litestiltje i sommaren.
Kramelikramisar alla!
Ta hand om er o varandra!!!


3 kommentarer:

  1. Ja saknar den lille killen,men det e ju sant life goes on. I morgon ska vi fira dej :) Kaffe ska vi allt ha :) Ha det gött ses i morgon Kraaaaamiz

    SvaraRadera
  2. Tänk vad tiden trots allt går snabbt!
    Förstår din saknad!
    Hoppas nu att ditt firande blir en rolig tilldragelse i din vardag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Måste tacka för den underbara smörgåstårtan den var super god, du borde blivit bagare

    SvaraRadera