söndag 12 augusti 2012

Hmmm ...

Längesedan sist jag skrev ngt - men
Här kommer ett par rader :-)
Var ju på 1-års-kalas hos minsta barnbarnet Noah i Kph- det va jättetrevligt!
Mkt presenter fick han o va jätteglad..
Själv blev jag kortklippt!
Fick av dotra!
Resan hem gick över Norrköping och en gammal god vän Marianne-
Även kallad Mormor , Kima o annat gott. Vi träffades via T.I.A. 1987 eller ngt sådant 1:a ggn och har träffats lite då o då genom årens lopp.
Jätteroligt att få vara vän med henne :-)!
Vi har haft mkt trevligt o roligt ihop.
När jag kom hem var jag totalt SLUUT
var som om luften helt gått ur mig :)
Nu sitter jag o njuter på min balkong o känner mig rätt tillfreds med tillvaron.
Nästa vecka fylker jag år o då kommer yngsta dottern m pojkvän - kul.. Tänkte bjuda på smörgåstårta så lite planering
av hurdan jag skall göra snurrar i skallen...
Nu blir det kaffedags så ett par bilder ska väl komma med detta också
Kramelikramisar Alla!!!
Ta hand om varandra o Er själva med förstås:)

1 kommentar:

  1. Visst är det tufft när "luften går ur en", men ta det lugnt och fint så har du snart fått ny!
    Grattis i förskott säger jag som är glömsk av mig och hellre lite tidigt, än inte alls!!!!
    Kram

    SvaraRadera