tisdag 22 maj 2012

Uppryckning...!!!

Mycket har varit jobbigt ett tag nu ...
Tack för vänliga ord! De hjälpte!
Min saknad efter Walle - min hund - gör väldigt ont ibland o hela livet känns så tomt ...
Så nu har jag kikat på en liten smålurvig tjej i hopp om att jag kan ta hand om henne. Det blir ju en vän även en katt.
Tyvärr bor jag ju nära vägen så hon lär ju få bli en "innekatt".
Det går det med - har haft det förr.
Hoppas bara att allt annat reder sig också.
Börjar ju också få sytt lite igen - ideerna börjar ploppa fram ur gömslena ibland... ;-)
Hoppas ni alla får glada trevliga dagar - så som den jag haft i dag då Towa o jag var i Örebro. Tack för det Towa!!!
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

4 kommentarer:

  1. En liten sötnos att klappa och umgås med gör nog susen för dig också, Anki!
    Jag vet ju vad Raja gör för mig!;-0)
    Kramen på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nog är ett litet mjukt o gosigt djur "mumma" för själen.
      Det är ju oxå så trivsamt med djuren - katt eller hund är ju ingen större skillnad - de behöver omvårdnad båda - känns bra att ha bestämt sig.
      Kramis

      Radera
  2. Hon är ju bara ljuvlig, jag tror inte att du kan motstå henne ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Totalfast! Redan! Hon är ju så söt o mysig - får hälsa på henne snart igen ;-)

      Radera