måndag 14 november 2011

Uj uj uj ...

NU 
har jag visst inte haft så mkt tid för bloggningen
ett tag.
Har inte så mkt tid nu heller har haft fullt upp o har.
Snart skall jag ju på mitt barnbarns dop o det är mycket
att få färdigt innan dess.
Så ska man ju dessutom vara "trevlig" o tala med folk o umgås för övrigt också.
Men visst är det skönt med lite avbräck emellanåt.
Mitt sista "måste" stygnsatte jag o gjorde färdigt i dag - eller  - nu ljög jag nog.
Färdigt är det ju inte riktigt men det är färdigbroderat -kvarstår montering.
Foton kommer efter dopet.
Det har varit så rörigt ikring mig så jag har till o med glömt bort att äta
känner jag.
Hihi
Då får jag nog gå till affären o handla lite o laga lite mat antar jag...
Men nu är det kallt ute  - i alla fall kallare än det varit på länge så det  får bli en snabb promenad.
Hoppas ni mår bra alla!
Själv har jag nog inte ens tid att känna efter haha.
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar