måndag 28 november 2011

Dopet......

VSå har jag då varit på mitt minsta barnbarn 
Noah´s dop i Köpenhamn.
Massa med folk o en jättefin Noah o familj.
Vi var ganska många ca 40 st men de flesta från DK förstås för
Noah´s pappa Allan är från DK.

Noah´s doptaqvla 


Alice läser en dikt för Noah som hon skrivit själv
 o Johanna som är Gudmor håller Noah
Svenska kyrkan i Köpenhamn
Alla mina barnbarn o så jag förstås
Jag hade ju gjort doptavlan o overallen till Noah.
     Vi hade en jättetrevlig middag efter med 
potatisgratäng o fläskfile o sallad.
           Paketöppning o fika bjöds det på sedan.
                                                                                    Efter dopet tog vi oss (de flesta i vart fall) till Tivoli.

                                                                               Men eftersom de flesta bilderna är uppladdade medelst
                                                                      mobiltelefonen så kan jag inte lägga upp alla bilder på en gång.
                                                                                                                          Så det får bli ett nytt inlägg.
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

                     
Noah´s overall med mössa med öron ,
 overallens huva är en sådan där med "strut"






3 kommentarer:

  1. Både tavla och overall ser jättefina ut!
    Du är duktig du!
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att få se lite bilder från dopet och vilken härlig barnbarnsskara du har nu.
    Kramiz

    SvaraRadera