söndag 16 december 2012

Snart julafton!

Jaha - då sitter jag här då...
Bara hänger. Ihopkrupen i en fåtölj o är bara
Såå glad ;-)
Jag har äntligen lyckats med att få någonting färdigt!
Har ju mkt på gång samtidigt oftast - men så kommer jag ju till det sista ...HANDSÖMMEN!

Jag drar mig för den o lägger gärna åt sidan det jag gjort då
Men NU gjorde jag klart!

Ha nu en mycket trevlig 3:e Advent!
Här är sidta tillskottet över färdiga aldter!
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!


4 kommentarer:

  1. Jätte fin julstrumpa du sytt!!Kram tillbaka

    SvaraRadera
  2. Det var en underbar julstrumpa Du har gjort, tycker jag. Så otroligt fin den är!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. En såå söt julstrumpa du gjort!!
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. GOD JUL
    OCH GOTT NYTT ÅR PÅ DEJ
    KRAMIZ FRÅN SKOGEN ;)

    SvaraRadera