lördag 28 april 2012

Underbart!

Jag vaknade tidigt i morse..
Strålande sol och 10 grader varmt!
Eftersom klockan var strax efter 5  så 
var det ju ingen trafik på genomfarten jag bor vid så
det var en ljuvlig fågelsång till årets
första morgonkaffe på balkongen!
Underbart!
:-)
För övrigt har jag inte hunnit med så mkt
kreativt ...
Håller på att göra ett litet påslakan till spjälsängen så 
Noah ska få ngt nytt i sängen till de kommer "hem" härnäst.
Det ska bli så roligt att få hela familjen till
besök framåt midsommar.
Faktiskt lite skönt att slippa resa iväg så långt 
själv också även om det är roligt att 
få träffa dem. Själva resan kan vara jobbig ibland.
Men nu ska jag försöka få på mig lite kläder -
hihi - man kan ju inte strosa omkring med pyjamas o morgonrock hela dagen...
Kramelikramisar alla!!
Var rädda om er o varandra!

1 kommentar:

  1. Varför ska du upp så tidigt på mornarna?
    Noahs påslakan kommer att bli jättefint

    SvaraRadera